Hanzesteden marketing heeft nog één inspirerende grensoverschrijdende netwerkbijeenkomst voor de boeg. Ook niet GTI-deelnemers die geïnteresseerd zijn in de Duitse markt kunnen hierbij GRATIS aansluiten!

Het thema is dit keer: verschillen tussen de Duitse en Nederlandse doelgroepen en segmentatie op basis van leefstijlkenmerken. Deze bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 4 juni in de Grolsch Veste in Enschede. Aansluitend is er de mogelijkheid voor een rondleiding in het stadion van FC Twente. Hier de uitnodiging met verdere informatie.

Aanmeld voorjaarbijeenkomst

Programma
09:30 Inloop en registratie
10:00 Welkom
10:05 Presentatie ‘Lekker Anders’ Cultuurverschillen tussen Duitsland en Nederland
11:00 Waarom doelgroep segmentatie Persona´s “Leefstijlvinder” en “Motivaction”
11:30 Podium discussie “Wat betekent dit nu in de praktijk?”
12:00 Interactieve lunch, Uitwisseling van ervaringen tussen Duitse en Nederlandse deelnemers
13:30 Afsluiting

Optioneel:  Rondleiding door stadion Grolsch Veste van FC Twente

Privacy statement

Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Partners. Kampen Partners is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden. Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site. Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media