Premier Rutte presenteerde 6 mei een 'routekaart' met daarin de geleidelijke afbouw van de coronamaatregelen. Daarnaast is de anderhalve meter economie ook een zorgpunt vanuit crowd management in de binnenstad. Daarom worden ook allerlei maatregelen in de openbare ruimte van de binnenstad genomen.

Meer weten hierover? Bel, app of mail Leo Hoksbergen: 06-46281800 / l.hoksbergen@kampenpartners.nl. In aansluiting hierop zijn we gestart met een vrolijke communicatiecampagne. Daarover praten we jullie graag even bij. En we vragen nadrukkelijk om jullie medewerking.


Doelstellingen campagne:

  • Informeren over de mogelijkheden die er weer zijn in Kampen
  • Hartelijk, vrolijk beeld van Kampen versterken
  • Omzet van ondernemers verhogen
  • Uitleg: hoe kun je veilig winkelen


Spoorboekje en onze inzet:

We willen mensen naar de landingspagina www.hoeravoorkampen.nl trekken met grappige / positieve / prikkelende beelden. Daarvoor gebruiken we deze middelen:

  • Posters in de winkels en openbare locaties
  • Ansichtkaarten op deze locaties 
  • Sociale media kanalen

Daarnaast overwegen we een aantal opvallende activiteiten te (laten) organiseren ter ondersteuning en voor PR-doeleinden. Als je daar zelf kansen voor ziet op basis van het campagnemateriaal kun je rechtstreeks schakelen met Roeland Tameling via 06-17453490 / r.tameling@kampenpartners.nl.  


Wat vragen we van jullie:

  1. Jullie krijgen posters en ansichtkaarten in je zaak geleverd. Hang ze op, deel ze uit en zorg ervoor dat ze breed verspreid worden. Je mag het campagnemateriaal ook met postbestellingen meesturen, in je woonwijk door brievenbussen gooien… verzin het maar!
  2. Geef uitleg aan je klanten over de campagne. Informeer ze over de anderhalve meter samenleving in Kampen, vraag ze om mee te helpen posters op te hangen en kaarten te versturen. Zo dragen ze ook hun steentje bij aan de lokale economie.
  3. Deel de campagnebeelden via jouw sociale media. Ze staan natuurlijk op www.hoeravoorkampen.nl, maar ook op www.facebook.com/hanzestadkampen

Spoorboekje

Zo ziet de geplande versoepeling van de coronamaatregelen er in de komende maanden uit- en zo spelen we daarop in:


Vanaf 11 mei:
contactberoepen, ov en buitensporten

Rond deze datum start foto / poster campagne met prominente Kampenaren en pay-off www.hoeravoorkampen.nl. Aandacht trekken met grappig beeld, op de website wordt het serieuze anderhalve meter verhaal verteld én koopgedrag gestimuleerd.


Met onder andere (e.e.a. onder voorbehoud):

- Hoera, ik mag weer naar de kapper! (Michael Bres) - kappers
- Hoera, ik mag weer sporten! (Bertus Krabbe) - sportverenigingen
- Hoera, ik mag weer naar mijn schoonmoeder! (Hester Timmerman) – algemeen

Vanaf 1 juni: ov, horeca weer beperkt open en tests voor iedereen

Vanaf 20 juni: zomer en vaderdag

Vanaf 1 juli: campings, horeca verder open, start zomervakanties

Vanaf 1 september: alle sporten toegestaan, sauna’s open



hoera kapper



hoera sporten


hoera schoonmoeder

Brug Nieuws

Privacy statement

Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Partners. Kampen Partners is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden. Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site. Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media